کد خبر: ۶۸۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۳۷
هوشنگ گلمکانی از عدم استقبال اهالی سینما برای تجمع بر سر مزار عباس کیارستمی انتقاد کرد.
انتقاد از حضور کمرنگ سینماگران مطرح در گردهمایی اعتراضی | عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در گردهمایی سینماگران بر سر مزار کیارستمی به دعوت خانه سینما حضور این نهاد سینمایی بسیار کمرنگ بود. این موضوع و عدم حضور بسیاری از چهره‌های سرشناس سینمایی ایران در این مراسم سبب شد که هوشنگ گلمکانی با انتشار متنی از این رفتار گلایه کند.

گلمکانی نوشت: «زمانه را چو نکو بنگری همه پند است

حضور جمعیتی کم‌تر از پانصد نفر، امروز بر سر مزار عباس کیارستمی به نشانهٔ اعتراض به حکم پروندهٔ پزشکی او، عبرتی بود برایم در پی عبرت‌های گذشته.

جالب این است که خانهٔ سینما هم مردم را به این گردهمایی دعوت کرده بود اما کم‌تر از انگشتان دو دست، اعضای خود خانهٔ سینما آمده بودند و از میان سینماگران سرشناس، فقط بهمن فرمان‌آرا و همایون اسعدیان آن‌جا بودند. بیش از این نگویم که ناگفتنم بهتر است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: